Accenture oceňovala zákaznické inovace

Společnost Accenture systematicky podporuje rozvoj nových, inovativních řešení – jednou z takových aktivit je udělování ocenění Accenture Consumer Innovation Award. Letos jej získaly čtyři čerstvě vzniklé technologické start-upy, které se zaměřují na zákaznické inovace - zlepšování způsobu, jakým lidé nakupují a budování vztahu zákazníků ke značkám spotřebního zboží, službám a maloobchodníkům.   

Ocenění inovace pro zákazníky Accenture Consumer Innovation Awards přilákalo více než 230 kandidátů z celého světa, 29 % z Asie a Tichomoří, 19 % ze Spojených států a 21 % z Evropy. Čtyři vítěze vybral panel porotců, který se skládal z vrcholových manažerů finančních investorů a celosvětově známých značek, jako jsou společnosti Johnson&Johnson, PaysBuys, SATS, Singapore Airlines, Shangri La, Subway a Unilever.

„V rámci zaměření společnosti Accenture na spotřebitelské technologie se soustředíme na rozpoznávání a podporu inovativního myšlení mezi začínajícími podnikateli v oblasti spotřebního zboží, maloobchodu a cestovního ruchu. S porotci nás překvapila kvalita nejnovějších řešení v oblasti digitální komerce. Společnost Accenture stojí na křižovatce mezi podnikáním a technologií, a tyto ceny pomáhají propojit podnikání a etablované značky za účelem hledání nových cest, jak uspokojit nového digitálního zákazníka.“ říká výkonný ředitel společnosti Accenture pro spotřební zboží a služby Teo Correia.

Vítězové jednotlivých kategorií:

Kategorie: Přesvědčte mě, ať v obchodě utratím víc 

V kategorii, která oceňuje řešení přímo zvyšující růst prodeje, počet maloobchodních zákazníků, a online i offline známost značky, zvítězila firma Kobe Global Technologies.

Její řešení nejvíce vycházejí vstříc zákazníkům, kteří volí z mnoha možností, a jejich vkus a zájmy pokrývají nejširší spektrum v historii. Zacílit konkrétní značku a oslovit zákazníka není snadné, udržet si ho a získat od něj další peníze je ještě těžší. 

Kategorie: Dejte mi, co chci, kde to chci a jak to chci 

Tato kategorie oceňuje řešení, která pomáhají pochopit chování zákazníků a jejich požadavky za účelem zlepšení vzhledu výrobku, jeho distribuce, skladového hospodářství a logistiky pro lepší uspokojení potřeb zákazníků. Vítězem se stala společnost what3words. 

What3words nejlépe rozumí zákazníkům, kteří stále více chtějí personifikovaná řešení a zážitky na míru, flexibilitu a výběr, který odpovídá jejich životnímu stylu, posuzují vzhled produktu, dostupnost, dopravu a možnost vracení. Jak mohou maloobchodníci a značky nejlépe přizpůsobit svou nabídku stále se měnícím zákaznickým potřebám? 

Kategorie: Ukaž mi jak mít rád svoji značku, digitálně i fyzicky 

Tato kategorie oceňuje řešení, která digitálně zvyšují propojení značky a zákazníka, a vytváří hlubší přímé vztahy, čímž umožňuje zlepšit zákaznický zážitek a vybudovat základ pro další služby. Vítězem se stala společnost GetCRAFT. 

Řešení společnosti GetCRAFT uspělo v situaci, kdy značky musí využít příležitost dostat se ke svým zákazníkům blíže prostřednictvím digitálních technologií, mít větší přehled o zkušenostech zákazníků a zjistit více o jejich zájmech – a otevřít tak cestu pro rozvoj nových výrobků a služeb. 

Kategorie: Dejte mi pohoštění, poskytněte mi službu a získejte si mě 

Tato kategorie oceňuje řešení, která zlepšují zážitky z cest, jídla a pohostinství, snižují náklady, rozšiřují možnosti výběru a zlepšují úroveň služeb. V této kategorii zvítězila firma PassportX

Nejlépe si poradila s výzvou, jak naplnit naléhavou poptávku po unikátním zážitku z jídla, cestování a životního stylu v době, kdy je poskytování těchto služeb nově definováno ekonomikou sdílení. 

Vítězové k ocenění získají rady a konzultace týmu expertů Accenture v daném odvětví společnosti.