Na značkové prádlo si potrpí až 92 % dotázaných

Česká značka spodního prádla Styx provedla anketu společně se sítí e-shopů Trenýrkárna.cz ohledně oblíbenosti značkového spodního prádla. Z ankety vyplynulo, že drtivá většina respondentů si na značkové spodní prádlo potrpí. Přiznali, že si jej oblíbili nejen díky kvalitě, ale také pro značku samotnou, kterou se rádi pochlubí. Část z nich dokonce přiznala, že spodní prádlo nechává schválně vykukovat z oblečení, aby byla známá značka vidět.

„Provedli jsme společně s Trenýrkárna.cz anketu ohledně oblíbenosti značkového spodního prádla, ze které vyplývá, že je mezi respondenty velmi populární. Téměř všichni (92 %) uvedli, že si značkové prádlo rádi pořizují i že jej pravidelně nosí. 71 % z nich jej nosí kvůli kvalitě, designu a provedení, a 21 % z nich si spíše potrpí na značku samotnou. Tu pak rádi nechávají na odiv okolí tak, že prádlo nechávají vykukovat z oblečení,“ říká Adam Rožánek, zástupce české značky Styx.

Pouze 8 % respondentů uvedlo, že značkové prádlo nenosí.