MONITORING MÉDIÍ DRUHÉ GENERACE

Startup Monitora Media kupuje 100 % podíl střediska monitoringu ve společnosti Media Tenor, která se zaměřuje na mediální analýzy a dosud poskytovala mediální monitoring řadě významných firem na českém trhu. Monitora Media se díky této akvizici v řádech desítek milionů korun stává během dvou let existence dvojkou na trhu v monitoringu médií, přičemž již nyní drží prvenství z hlediska rychlosti a šíře služeb.  

Monitora nyní nabízí nejen samotný monitoring médií, ale také jeho měření a analýzu, díky níž mohou firmy lépe komunikovat s veřejností. „Díky monitoringu nové generace, který média nejen monitoruje, ale i měří a analyzuje, jsme během dvou let získali stovky klientů a zásadní podíl na trhu. Akvizicí monitorovacích služeb od společnosti Media Tenor urychlíme náš růst a zároveň dodáme klientům výrazně lepší službu za výhodnějších podmínek,“ dodává Tomáš Berger, CEO Monitora Media.

Za dva roky působení na trhu si Monitora Media vybudovala silnou pozici a především zázemí, díky kterému může akvírovat aktivity významných hráčů, jako je právě Media Tenor. V rámci akvizice dojde k převodu klientů na novou platformu a integraci části týmu Media Tenor do struktury Monitora Media. Technologický rozvoj produktu vede zkušený tým programátorů v čele s Michalem Danilákem, který dříve pracoval například ve společnosti Facebook.

Zákaznické projekty a výstupy sjednocené pod Monitora Media budou obohaceny nejen o stovky nových zdrojů, ale také o řadu nových funkcí, personalizované reporty, sledování zásahu na sociálních sítích i pokročilý systém upozornění. Ten například umí vyhodnotit televizní a radiový vstup nejen na základě klíčového slova, ale také pomocí analýzy hlasu.

Služeb Monitora Media využívají stovky významných společností, mezi něž patří Transparency International, AVAST, CzechInvest, TPCA, hlavní město Praha, Ministerstvo dopravy ČR i mnoho dalších firem, které chtějí efektivně komunikovat a vnímat informace v širším kontextu.